A kiskereskedelmi cég előzetes kutatása azt mutatja, hogy a fiatalabb vásárlók fogékonyak a különféle öko-hitelesítésű termékekre, amilyen lehet például a lazacbőr chips.
A különleges termékeket 14 héten át ajánlják fel a kijelölt vásárlóknak, akiket arra kérnek, mondják el, melyik termék tetszik nekik és melyik nem.
Az áruházlánc jelmondata: „Ha szereted, akkor megtartjuk."
Az úgynevezett Taste of the Future (a Jövő Ízei) program keretében bevezetett új termékcsalád 30 termékből áll, amelyeket 11 új márka alatt hoztak létre.
Köztük lesz az Egyesült Királyság első alkoholtartalmú kombuchája (ez egy édesített teából készült erjesztett ital), tengeri moszatból készült repceolaj vagy a bodzavirág fröccs.
A termékeket hétfő óta 69 nagyobb Sainsbury's üzlet árusítja.
A vállalat szerint a fiatalabb vásárlók szívesen kipróbálják a feltörekvő kategóriák termékeit - beleértve a növényi eredetű és alkoholmentes termékeket is -, amelyek ökológiailag hitelesítettek. A cég a bevezetést arra alapozza, hogy a fiatalok jobban keresik a kézműves eredetű termékeket, mint a hagyományos árucikkeket, vagy a megszokott ételeket.
Forrás: Theguardian.com