A vásárlók a helyszínt minden bizonnyal jól ismerik, hiszen
korábbi, más lánchoz tartozó szupermarketek helyén nyílik meg a német hard diszkontlánc legújabb egysége.
Lehet, hogy a Lidlnél egyfajta stratégiaváltás valósul meg, hiszen az utóbbi időben egyre inkább a belvárosban nyit új egységeket: a hetekben a Blaha Lujza téren is átadtak új üzletet, az egykori CBA helyén.
A Trade Magazin egyébként a hetekben tette közzé a hazai FMCG kiskereskedelmi láncok toplistáját, amely arról tanúskodik, hogy az elmúlt években a Lidl folyamatosan erősítette a pozícióját. Tavaly már a negyedik helyre jött fel a rangsorban, köszönhetően annak, hogy a 2017-es 450 milliárd forintos bruttó forgalommal szemben a múlt évben 549 milliárd forintot ért el.
A Lidl az utóbbi időszakban nagyszabású áruház-korszerűsítési projektekbe fogott, amelyek során újjávarázsolják tíz évnél idősebb üzleteiket.
A diszkontlánc 2004-ben jelent meg Magyarországon, amikor első logisztikai központját és 12 üzletét megnyitotta. A cég honlapján található információk szerint ma már országszerte mintegy kétszáz áruházat és 3 logisztikai központot (Székesfehérvár, Hejőkürt, Szigetszentmiklós) üzemeltetnek, illetve több mint 4 ezer dolgozót foglalkoztatnak.