Angolul és magyarul is szelfimúzem a neve annak a helynek, amelyet az alapítók arra találtak ki és hoztak létre, hogy
legyen egy hely, ahol az ember attraktív környezetben szelfizhet, fényképezhet.
A cukrászdán áthaladva színes, játékos kinézetű, mozgó elemeket tartalmazó helyiségre bukkan a látogató, amit kifejezetten arra a célra rendeztek be, hogy minél jobban mutasson a közösségi oldalakon.
Ezzel pedig ki lehet tűnni a tömeges méretű posztok között.
Az alapötlet úgy született, hogy az alapítók egyike, Koltai Balázs, aki a magyar Pániq szabadulószobákat is üzemelteti, egy üzleti tárgyaláson arról értesült, hogy léteznek már ilyen múzeumok a tengerentúlon.
Társával, Gangel Lillával azonnal elhatározták, hogy csinálnak egy hasonló koncepciójú helyet itthon. Nem az eddigi helyszíneket szerették volna lemásolni, hanem csak átvenni az üzleti koncepciót és az alapján létrehozni egy saját elképzeléssel megalkotott helyet.
2018. január 26-án döntötték el, hogy belevágnak a bizniszbe, és 2018. december 6-án indult el a múzeum, amit romokból építettek újjá. A budapesti Paulay Ede utcában álló (pincével együtt) 400 négyzetméteres helyiség 15 évig kihasználatlanul állt,
Balázsék összesen 35 millió forintot tettek bele az indulásba és 11 szobát alakítottak ki.
Az elején felkértek két influenszert, hogy reklámozza a helyet, a látogatók ettől kezdve indultak meg. Sőt, mára már a turisták vannak többen, tekintve hogy a múzeumot angol nyelvű turisztikai kiadványokban is hirdetik.
Naponta 150 látogatót fogad a szelfimúzeum, a nyitás óta 25 ezren jártak itt.
Másfél óra fejenként 2990 forintba kerül hétköznap és 3500 forintért hétvégén, csoportoknak és családoknak pedig 2800 forint a belépőjegy ára, szintén fejenként.
A további terjeszkedési tervekről és a vállalkozás hátteréről további információk a Forbes.hu oldalán olvashatók.
További képek az Instagramon.