A Rethink nevű ügynökség kreatív módon fordult rá az egyszer használatos műanyagok támasztotta problémára: olyan, megalázó feliratú, kamu vállalkozások nevét feltüntető zacskókat tervezett, amelyeket aztán a vancouveri East West Market vegyesbolt osztogat a vevőknek, ha azok otthon felejtették a szatyrukat – és a szerencsétlennek még le is kell szurkolnia érte 5 centet. Bár a hangsúly a feliraton van, nem az áron - írja a Store Insider az Adweekre hivatkozva.
Szóval ha az a vancouveri, aki nem szeretne Into the Weird Adult Video Emporium (Egyenesen a bizarr felnőttvideók áruházába), Colon Care Co-op (Vastagbél-gondozottak együttműködése) vagy éppen Dr. Toews' Wart Ointment Wholesale (Dr. Toews nagybani szemölcsolaj-kereskedése) feliratú zacskókkal hazamenni, az kétszer is elgondolkodik azon, hogy biztosan elrakta-e a (lehetőleg textilből készült) bevásárlótáskáját.
Napokkal a projekt indulása után a kanadai miniszterelnök, Justin Trudeau bejelentette, hogy terveik szerint rövid időn belül (elvileg 2021 elejére) be fogják tiltani az egyszer használatos műanyagok használatát, így valószínűleg a műanyag bevásárlózacskókat is.