A bejelentést követően a cég részvénye három százalékot ugrottak.
Ugyan az amerikai cég elkezdett terjeszkedni és olyan italokat is piacra dob, mint a gyümölcslevek vagy az alkoholos italok, továbbra is szüksége van arra, hogy a legismertebb márkáját is vásárolják a fogyasztók.
Ehhez olyan új termékekkel jlentkezett, mint a narancsos-vaníliás kóla, a Coca-Cola with Coffee, valamint a Coca-Cola energiaital
– ez utóbbi jelenleg 14 országban érhető el, ám a cég további húsz országban kezdi meg az értékesítését hamarosan.
Az eladások növekedéséhez nagyban hozzájárult a kibővült Csillagok háborúja tematikájú Disneylandben árult, egyedi külsejű üdítők, valamint a Netflix streaming csatornával kötött egyességük, amiben
visszahozták a 80-as években megbukott New Coke ízt, limitált szériában, és a nagysikerű Stranger Things sorozat szereplőivel reklámozva.
Az alacsony cukortartalmú üdítőitalok szintén jól teljesítettek. Ráadásul a cég ebben az évben befejezi a brit Costa kávéházlánc akvizícióját is.