A Netflix sorozata a nyolcvanas években játszódik, és éppen ezért a korszak legikonikusabb jellemzőit is felvonultatja, például a bukott kóla is feltűnik a szereplők kezében, miközben a Coca-Cola – ugyan limitált időre – de
ismét elérhetővé tette az először 1985-ben gyártott New Coke-ot, amit online lehet megvásárolni.
1985-ben a Coca-Cola az eladások növelésére és a legnagyobb versenytárs, a Pepsi kiszorítására kísérletezte ki az új, édesebb kólát, de a vásárlók annyira elégedetlenek voltak az új ízzel, hogy bojkottot indítottak ellene, és az üdítőitalgyártó palackozó partneri üzeme vonakodott a további gyártástól.
A TIME magazin ételkritikusa, Mimi Sheraton szerint a New Coke íze felidézte a régi kólát, amit mintha olvadt jéggel higítottak volna fel.
Míg a vetélytárs Pepsi akkori igazgatója, Roger Enrico csak röviden a 80-as évek Edseljének hívta az italt – a Ford autók egyik legnagyobb gyártási hibájára utalva ezzel.
Három hónap után a cég visszatért az eredeti recepthez. Bár az 1990-es években ismét piacra dobták az édesebb kólát, Coke II. néven, ennek a gyártását aztán végül 2002-ben végleg beszüntetették.
A Coca-Cola ugyan nem fedte fel, hogy mennyi pénzt vesztett a rövid életű New Coke piacra dobásával, de a The New York Times arról számolt be, hogy
a kutatásra és marketingre fordított 4 millió dollár mellett a cég további 30 millió dollárt vesztett az eladatlan készlettel.
Ugyanakkor a cég marketingkampányának csúfos kudarca mára már iskolapélda lett az üzleti főiskolákon, egyetemeken.
Ráadásul a New Coke ismét ráirányította a figyelmet a kóla klasszikus receptjére, mert az eladások alapján az eredeti receptúra szerint készült kóla például a Pepsi italainak eladását is túlszárnyalta. A The New York Times szerint a Coca-Cola italpiaci részesedése kilenc százalékkal nőtt 1985 nyarán, szemben a Pepsi négy százalékos növekedésével.