A modell most harmadik gyerekével várandós, a 17. hétben jár, és videóüzenetben kelt ki a divatcégek gyakorlatai ellen, miszerint azok pocakimitációkkal szerelik fel a többnyire tökéletes alkatú fiatal modelleket termékeik reklámozásához. A végső lökést az adta fellépéséhez, hogy egy Arabella Chi nevű, egykori reality-sztár úgy vállalt el egy reklámkampányt az Asos Maternity-hez, hogy a reklámozott ruhák alatt valójában csak egy ál-has dudorodik. A 28 éves nő nemhogy nem várandós, még csak terhes sem volt soha.
Boyce azt szerené elérni, hogy a
cégek innentől csak valóban várandós nőkkel reklámozzanak, ha üzeneteikkel őket szólítanák meg.
Szerinte a hamis terhességre épített kampányok nem valóságos arculatát mutatják a terhességnek. Érvelése szerint, a várandós nők egyszerűen nem tudnak úgy kinézni a ruhákban, mint ahogy a képeken látják, mivel egész testük átalakul. Bármilyen ruhát is vesznek magukra a látottak közül, az biztosan másképp áll rajtuk, mint a műhasat viselő modellen.
Így viszont a reklámok megtévesztik őket, amitől csak még stresszesebbek lesznek a várandósság amúgy is nehéz időszaka alatt.
Azt is hozzátette, a reklámokban alkalmazott ál-hasak számos formában és méretben készülnek, amivel viszont a kiskereskedelmi szektor egyszerűen figyelmen kívül hagyja azt, a leendő anyák hogyan tekintenek magukra testük átalakulásakor. Ez pedig szerinte fontos, önértékelési kérdés a nőknél.