A Lego jelentése szerint január és június között 4 százalékkal, 2,2 milliárd dollárra nőttek az eladások az előző év azonos időszakához képest. Niels Christiansen, a vállalat új vezérigazgatója kiemelte, hogy a 4 százalékos növekedéssel a Lego elérte a kitűzött célokat.
Christiansen hozzátette, hogy a Lego bővülni tudott legfontosabb piacain, Kínában például ez két számjegyű volt.
A cég nyeresége viszont összességében 16 százalékot zuhant a Lego új befektetései miatt. Christiansen ezzel kapcsolatban megjegyezte, hogy a vállalat rohamosan áll át az e-kereskedelemre, és különleges vásárlói élményt akarnak biztosítani az ügyfeleknek. Hozzátette, hogy egy ilyen átállás persze nagyon költséges.
Az eladások növekedést a Marvel Bosszúállók franchise-ban szereplő szuperhősökről mintázott karakterek is segítették, valamint a Star Wars is jól teljesített, bár itt főleg a régebbi, klasszikus karakterek mentek jól.
A Lego az online átállás ellenére tovább növeli fizikai jelenlétét is Kínában, ahol újabb 35 üzletet nyitnak az év végéig, ezzel pedig globálisan megközelítik a 600 boltot.
Christiansen a kínai terjeszkedésről azt mondta, hogy az ázsiai országban továbbra is szükség van a brand építésére, ám ezt részben a hagyományos modellel szeretnék elérni.