Rihanna a novemberi amerikai Vogue-nak adott interjújában fejtette ki, milyen aranyszabály alapján működteti saját, Fenty nevű divatmárkáját. A popsztár szerint ugyanis a legfontosabb az, hogy a vásárlók minden egyes ruha kapcsán azt érezzék, maga Rihanna is hordaná őket.
A híresség közölte, bár nem ő a márka arca, mégis ő a múzsa a termékek mögött, és a saját lényege mindegyik termékben benne van.
Éppen ezért fontos, hogy amikor valaki megnézi a Fenty weboldalát, véletlenül se gondolja azt, Rihanna ilyesmit biztos nem venne föl.
Az énekesnő idén indította be a párizsi székhelyű márkáját, együttműködve az LVMH Moët Hennessy Louis Vuittonnal. Ezzel Rihanna lett az első olyan nő, aki saját márkát teremtett a luxus divatház ernyője alatt.
Nem ez volt azonban Rihanna első közös projektje az LVMH házzal.
Még 2017-ben szintén a vállalattal együttműködve kerültek piacra a Fenty Beauty sminktermékei, amelyek az első évben nagyjából 600 millió dollárt hoztak.
A Fenty név egyébként Rihanna nevéből jön. Az énekesnő teljes neve ugyanis Robyn Rihanna Fenty.
A barbadosi születésű sztár számára pedig igen jól jött az LVMH-val kialakult kapcsolat. Rihanna ugyanis mára az Egyesült Államok leggazdagabb énekesnője, és az egyik legvagyonosabb 40 év alatti, önerőből meggazdagodott nője lett. A Forbes adatai szerint Rihanna nettó vagyona 600 millió dollár.