Az e-roller forradalom egyik legnagyobb problémája a biztonság, a vállalatoknak ráadásul kifejezetten nehéz rávennie az utasokat arra, hogy hordjanak bukósisakot. Ezen próbál meg változtatni a Bird nevű közösségi e-rollereket üzemeltető cég, amely új kampányával szeretné népszerűsíteni a biztonságos rollerezést.
A Bird egy ingyen fuvart ajánl fel azoknak az ügyfeleknek, akik bukósisakban készítenek szelfit a vállalat számára.
A bukósisakra pedig nagy szükség van, hiszen egy nagyobb ütközésnél vagy esésnél akár életet is menthet. Egy új tanulmány rámutatott, hogy az e-roller balesetek során minden 190 sérültre csak egy olyan jut, aki bukósisakot hordott.
A Bird már korábban is igyekezett népszerűsíteni a biztonságos e-rollerezést, és különböző rendezvényein összesen 75 ezer bukósisakot osztottak szét ingyen, a felhasználók között.