Az Aha italcsalád csomagolása élénk színekben pompázik, és változatos ízkombinációkkal igyekszik majd levenni a fogyasztókat a lábukról. A források szerint az aromapárosítások között lime-os-görögdinnyés, epres-uborkás, narancsos-grapefruitos, almás-gyömbéres, áfonyás-gránátalmás, őszibarackos-mézes, citrusos-zöld teás és fekete cseresznyés-kávés variációkat lehet felfedezni.
Az utóbbi kettő ital koffeint is tartalmaz.
A termék nátrium- és kalóriamentes lesz, valamint 12 folyadékunciás (kb. 3,5 deciliter) és 16 folyadékunciás (kb. 4,7 deciliter) dobozokban kerül majd fel a boltok polcaira. Ugyan egyelőre csak a tengerentúli piacra fogják bevezetni, siker esetén a gyártó valószínűleg más országokban is szerencsét próbál majd vele.
A márka egyébként a Dasani szénsavas vizet fogja felváltani a kiskereskedelemben.
A Nielsen piackutató szerint az ízesített vizek észak-amerikai piaca döbbenetesen erősődik, 2014-től 2018-ig mintegy 54 százalékos volt a növekedés mértéke. Ez a magyarázat arra, hogy több gyártó erre a termékvonalra illeszkedő márkákkal próbálkozik a fogyasztóknál.