Mint minden felújításkor - energia- és környezetbarát hűtési és világítási technológiákat építettek be az áruházakba, a vásárlást önkiszolgáló pénztárak gyorsítják. Az üzletlánc többek között ezzel az igényes modernizációs programmal szeretne versenyelőnyre szert tenni a konkurens hálózatokkal szemben.
Terveik szerint idén 90 millió eurót (mintegy 29,5 milliárd forint) fordítanak fejlesztésre, ebből két új üzletet (Tatán Interspar, a Duna Plázában Spar szupermarketet) nyitottak, 14 üzlet pedig megújul.
A Spar csoporthoz 570 üzlet tartozik, ezen belül a franchise hálózatnak 188 tagja van. A vállalat mintegy 13 ezer dolgozót foglalkoztat.
A Spar Magyarország árbevétele tavaly 617,6 milliárd forint volt, 9,8 százalékkal magasabb az előző évinél, a forgalom 25 százalékát a saját márkás termékek kereskedelme adta. A társaság 2018-as árbevételén belül a Regnum húsüzem forgalma elérte a 36,4 milliárd forintot, a franchise hálózaté pedig a 36 milliárdot. A társaság a múlt évben 32 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre, ebből hat új Spar áruház épült és 17 üzletet újítottak fel.