A vállalat tíz márkanév alatt 70 féle különböző terméket készít, amelyek közel 90 százaléka, több mint 1700 tonna exportra készült. A külföldre szállított termékek mennyisége tavalyhoz képest 13 százalékkal nőtt, immár 23 országba jutnak el.
A legnépszerűbbek idén is a mikulásfigurák,
amelyekből 19 országba szállítanak.
A téli csokoládéfigurák gyártása általában tavasszal kezdődik és szeptemberig tart, a karácsony előtti időszakban már húsvéti figurákat gyártanak.
A karácsonyi szezonra készülve átlagosan 400 ember dolgozik a termelésben.
A Nestlé Hungária Kft. tavalyi értékesítésének nettó árbevétele 137 milliárd forint volt, az azt megelőző évben 126 milliárd forintot tett ki. A belföldi értékesítésből származó árbevétel 2018-ban 56 milliárd forint fölé emelkedett az előző évi 53 milliárd forintról. A vállalat adózott eredménye tavaly 4,6 milliárd forintra nőtt, egy évvel korábban 3,5 milliárd forintot tett ki.