Az utolsó előtti sprintfutamot rendezték Brazíliában, Interlagosban. Az élről a két McLaren indulhatott, Lando Norrist csapattársa, Oscar Piastri előzte meg a sprintkvalifikáción 29 ezredmásodperccel. A rajt után a második sorból induló Charles Leclerc és Max Verstappen is megtartotta a helyét, a két McLaren sem veszített pozíciót a 24 körös verseny rajtjánál. Verstappen rögtön próbálta Leclerc-t támadni, de nem járt sikerrel, majd a rádión szóltak neki, hogy várjon türelemmel.
A futam felénél a Ferrari megérkezett a két McLaren mögé, majd Verstappen esett rá Leclerc-re, akire panaszkodott is a holland a rádióban, hogy sokat hibázik, ami miatt hamar újra leszakadtak a két élen haladóról.
A mezőny hátsóbb részében Sergio Pérez ezúttal is csak szenvedett, a helyére pályázó Liam Lawsont is sikertelenül támadta, de a vége előtt négy körrel megszerezte a nyolcadik pozíciót. A 18. körben Verstappen elment Leclerc mellett, ekkor az volt a kérdés, utol tudja-e érni a két McLarent.
A 22. körben helyet cserélt az élen Piastri és Norris, ugyanis Hülkenberg megpördülése miatt félő volt, hogy beküldik a biztonsági autót, és nekik volt igazuk, ugyanis nem sokkal később virtuális biztonsági autós fázis következett, de ez már nem változtatott a helyzeten, Norris, Piastri, Verstappen lett a sorrend, így Norris két ponttal, 45 pontra csökkentette az hátrányát a világbajnoki pontversenyben Verstappen mögött, míg a McLaren a kettős győzelem révén hat ponttal növelte az előnyét a konstruktőri tabellán a Ferrari előtt.
Az idény során hat sprintfutamot rendeznek, ez volt az ötödik. Az előző négyet Verstappen nyerte Kínában, Miamiban, az ausztriai Spielbergben, valamint a texasi Austinban.