A Dynamic Yield a személyre szabás és döntés-logikai technológiákra specializálódott, ezzel
a technológiával a McDonald's digitalizálhatná a McDrive rendeléseket,
például az aktuális éttermi forgalom, vagy az időjárás alapján.
A felvásárlás 300 millió dollárba kerül, és a gyorsétterem lánc mintegy 20 éve költött utoljára ennyi pénzt egy akvizícióra.
A vállalat 2019-ben közel egymilliárd dollárt szán kétezer amerikai éttermének felújítására, például önkiszolgáló pultokat, digitális menüpaneleket helyeznek el, hogy növeljék az értékesítést azáltal, hogy nagyobb kényelmet nyújtanak a vásárlóknak. Ugyanakkor számos franchise partner arra panaszkodott, hogy a drága beruházás csak rövidtávú eredményt hozhat.
További változtatás, mint például
a cég mobilalkalmazása, szintén segítették az értékesítés növelését.
A vállalat elmondta, hogy tavaly már több amerikai étteremben is tesztelték a Dynamic Yield technológiáját, és a tervek szerint idén még több amerikai és nemzetközi étteremben is bevezetik.
A felvásárlás után a Dynamic Yield továbbra is önálló cég marad, amely - új tulajdonosa mellett - más vállalatokkal is együttműködik.