A Burger King jó ideje ügyködik azon, hogy minél mesteribben, ötletesebben tudja reklámjaival froclizni a konkurens McDonald'st, és ezzel promózni magát, számol be arról a Kreatív Online. Az egyik ilyen akciójuk, a Whopper Detour 2019-ben Cannes legnagyobb nyertese lett, így pedig talán nem is meglepő, ha az évtizedet is egy konkurenst cukkoló geggel zárták.
A Burger King ugyanis az év végére egy vallomást tartogatott:
minden 2019-ben Nagy-Britanniában futott Whopper kampányban elrejtettek egy Big Macet.
Nem, nem elírás, ahogy a cikk végén található, önleleplező videójukból ez egyértelműen kiderül.
Persze adódik a kérdés, hogyan lehetséges, hogy ezt nem vette észre senki?
Pont ez volt a koncepció lényege: azért, mert a cég vezető termékének számító burgere mögé, könnyen el lehetett rejteni a vetélytárs legnagyobb szendvicsét, a Big Mac-et – legalábbis a vállalat önleleplező videója szerint.
„Ez volt az egyik legszórakoztatóbb ötletünk, amit valaha meg is csináltunk. Persze ez is csak a jó öreg termék-összehasonlítgatás, amit egy kis lázadással naprakésszé tettünk. We're loving it" - idézi a geg mögött álló BBH London kreatívigazgatóját, Ian Heartfieldet az AdWeek.
A leleplező videó alább tekinthető meg: