Az előfizetőknek lehetősége van az alkalmazáson keresztül az ajtó elé tetetni a megrendelt árut. A Postmates cég egyik alapítója, Bastian Lehmann szerényen csak az anti-Amazonnak nevezte cégét.
A vállalat értéke már 2018-ban elérte az egymilliárd dollárt, és mintegy 5 ezer alkalmazottat foglalkoztat.
Elindítottuk az új szállítási opciónkat, amivel ügyfeleink meghatározhatják, hogyan szeretnék megkapni rendelésüket: átvehetik az ajtóban, dey akár érintés nélkül is kérhetik a kiszállítást az ajtajuk elé – olvasható a bejelentés a cég honlapján.
A San Franciscóban működő cég korábban emailen is értesítette regisztrált tagjait az újdonságról, ami nem kötelező, hanem választható lehetőség.
A Postmates nem az egyetlen szállítócég, amely komolyabb intézkedéseket vezet be ügyfelei és alkalmazottai védelmébenn.
A kínai e-kereskedelmi Alibaba leányvállalata, az Ele.me és az ételkiszállító Meituan Dianping – amelyek leginkább a kínai ételkiszállítási piacot dominálják – hasonló érintésmentes szállítási lehetőséget indítottak az ázsiai országban.