Sonia Syngal, a Gap vezérigazgatója kijelentette, hogy felelősségteljes, de agresszív stratégiát kell követnie a vállalatnak. Hozzátette, hogy minden bolt különböző, helyzetére illő feltételek között fog megnyitni, ugyanakkor törekedni fognak arra, hogy mindenhol megkezdődhessen az árusítás, ahol ezt a törvények és a hatályos jogszabályok lehetővé teszik.
A Gap hasonló megközelítést választ, mint tette azt a hét elején a Macy's.
Azok a kereskedők, akik nem alapvető termékeket árulnak, már régóta keresik a lehetőséget arra, hogy újra tudják nyitni boltjaikat. Különösen komoly hatása volt a járványnak a ruhaboltokra, amelyek ráadásul az elkövetkező időszakban sem fognak tudni úgy működni, mint tették azt korábban. Szlovéniában például minden felpróbált ruhát karanténba kell helyezniük két hétre úgy, hogy egy erre alkalmas tárolóba rakják és fel is címkézik azokat.
Az továbbra is kérdéses, hogy mennyi idő kell majd ahhoz, hogy egyre több vásárló járjon el az üzletekbe, hiszen az online vásárlás jelenleg továbbra is biztonságosabb és sokkal kényelmesebb, mint a hagoymányos üzleti.
A Gap szerencséjére az eladásaik többsége az online piactereken történt és ezt Sonia Syngal is kiemelte. Emellett az outlet centerekben is népszerűnek számítanak a Gap-hez tartozó márkák. Syngal nem akart pontos számot mondani arról, hogy mennyi üzletet nyitnak újra, de várhatóan 800 bolt fogadja ismét a vendégeket május végétől. Ez a szám azonban csak az egyharmada a Gap észak-amerikai boltjainak.