A növényi húsokat gyártó Beyond Meat bejelentette, hogy a Beyond Burger nevű terméke már a hétvégétől elérhető lesz 50 Freshippo üzletben, Sanghajban. A Freshippo üzletek az Alibaba Grouphoz tartoznak, és olyan futurisztikus szupermarketek, amelyek egyesítik a hagyományos fizikai és az online vásárlást – írja a MarketWatch.
A Beyond Meat azonban nem állna meg itt, és még idén 48 másik Freshippo üzletben jelenne meg a termékével, Pekingben és Hangcsouban.
A Beyond Burger emellett elérhető lesz a Freshippo applikációján keresztül is, és a házhozszállítást is lehetővé teszik.
A vállalatnak azonban nem ez az első komolyabb partnersége Kínában. A Beyond Meat már korábban is megállapodást kötött olyan óriásokkal, mint a Starbucks vagy a Yum Brands (amely alá a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell is tartozik), valamint partnerséget kötött a Sinodis nevű ételelosztó társasággal is.
A Beyond Meat vezérigazgatója, Ethan Brown azonban hangsúlyozta, a kiskereskedelmi üzletekben való jelenlét kiemelten fontos része a Kínában megcélzott sikernek. Mint mondta, a legfrissebb partnerség komoly mérföldkő a cég életében. Azzal ugyanis, hogy a Beyond Burger a boltokban is elérhető, nemcsak az éttermekbe, de a kínai fogyasztók otthonába is eljuthat a vállalat.
Emellett az elemzők és a befektetők is nagyon optimisták a Beyond Meat jövőjével kapcsolatban.
A BTIG elemzője, Peter Saleh például jelezte, a legutóbbi bejelentés is arra utal, hogy a Beyond Meatnek komoly növekedési lehetőségei lesznek a következő években a kínai piacon.
A Beyond Meat részvénye egyébként megduplázta az értékét az elmúlt három hónapban, ami arra utal, hogy a befektetők is úgy látják, nagy jövő állhat a vállalat előtt.