Egy 610 millió dolláros tranzakció keretében
másik három márkával – az Astral Tequilával, a Sombra Mezcallal és a TYKU Sake-kel - együtt a színész értékesítette a szeszesitalpiac vezető cégének, a Diageónak az Aviation American gint gyártó vállalatban birtokolt tulajdonrészét.
Vele együtt a többi részvényes is megválik érdekeltségétől – emeli ki az adásvétel kapcsán a bbc.com.
Ezzel Reynolds olyan sztárok nyomába lépett, mint George Clooney vagy David Beckham, akik már szintén lebonyolítottak hasonló üzleteket a szeszipari óriásvállalattal.
Mindazonáltal nem szűnik meg minden kapcsolata a márkával, ugyanis tíz éven keresztül továbbra is a reklámarca lesz. Reynolds, aki napjainkban a világ legjobban kereső színészei közé tartozik, 2018-ban lett az Aviation American gint gyártó cég részvényese.
A Diageo első embere, Ivan Menezes úgy értékelte a tranzakciót, hogy az pontosan beleillik azon stratégiájukba, amely nagy növekedési potenciállal rendelkező brandek megszerzésére irányul.
Az Aviation American jelenleg a szuperprémium ginek kategóriájában a második legnagyobb piaci szereplő az Egyesült Államokban, egyúttal az egyik leggyorsabban növekvő márka.
Egy palackért 27 dollárt is elkérnek.
A Diageo történetében már nem ez az első alkalom, hogy egy nagynevű sztárral működnek együtt. 2017-ben például 700 millió dollárért megvásárolták George Clooney-tól a Casamigos tequila márkát. De még ezt megelőzően, üzleti kapcsolatba léptek a rapperrel, P Diddyvel, előbb szintén egy tequila, majd később egy vodka piacra juttatásában is. A futballista David Beckhammel pedig együttműködnek az általa birtokolt Haig Club whisky marketingjében.