Nagyon mentek tavaly a drága italok
A prémiumkategóriás márkákból tavaly 57 százalékkal többet adtak el.
![](https://cdn.origo.hu/2023/08/8vr4C7Pu1JP0bkouI3pXGuM49Zh12cEbShwxVlInjes/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2I0YTk4MDA0NTExNTQyMDRiYmY0OWViNGU2MTgyNzZh.webp)
A prémiumkategóriás márkákból tavaly 57 százalékkal többet adtak el.
A világ legnagyobb szeszesitalgyártóját vezette, neki köszönhető a Johnnie Walker ikonikus reklámja is.
Meglepő eredményeket közölt a felmérést végző italgyártó vállalat.
Félmilliárd dollárt meghaladó tranzakció során cserél gazdát Ryan Reynolds népszerű italmárkája.
Két lepárlót is újra kellett nyitni, akkora a kereslet a prémium kategóriás italok iránt.
A színész Casamigos tequila márkáját egymilliárd dollárért vette meg egy cég.
Hódít a játéktrend a vállalati kultúra minden szintjén. A toborzásban is.
A Diageo és a SABMiller értékesítését is jól megdobta a kontinens.