A céget 2008-ban alapították és főként a Z generáció vásárlói körében népszerű. A zsúfolt divatpiacon influenszerekkel, TikTok videókkal, kuponkódokkal fogja meg a vásárlókat, arról nem is beszélve, hogy a ruhák ára körülbelül fele a Zarában kaphatókénak.
Csak szeptemberben 10,3 millió letöltője volt a cég applikációjának, ezzel az őszi hónapban vezette a globális letöltési listát.
A 10 legnépszerűbb applikáció között volt az USA-ban, Brazíliában, Ausztráliában, az Egyesült Királyságban és Szaúd-Arábiában.
Érdekes, hogy a Shein Kínában nem igazán van jelen, az ottani vásárlók előnyben részesítik az Alibaba által üzemeltetett Taobao-t vagy a Pinduoduo-t. Indulása óta eddig közel 230 millió letöltésnél jár, ezzel szemben a H&M vagy Zara applikációi messze elmaradtak 123,5 illetve 90,6 milliós letöltéssel.
A Covid-19 járványnak köszönhetően előtérbe került az online vásárlás a ruhapiacon is, sok cég sorra zárja be üzleteit, mivel a vásárlások olyan nagy mértékben tevődtek át az online felületekre.