A cég sikereit azzal lehet magyarázni, hogy a világjárvány ideje alatt a videós applikáció hatalmas népszerűségnek örvend, mivel a munkahelyeken, az iskolákban és a magánéletben előszeretettel használják az emberek. Az ehhez hasonló alkalmazások, mint például a Google Meet és a Microsoft Teams is nagy figyelmet kapnak ebben az időszakban, habár népszerűségükben elmaradnak a Zoomtól.
Pontos adatok nincsenek arról, hogy a vállalatnak mennyi előfizetője lehet, bár a cég egyik beszámolója szerint a több, mint 10 alkalmazottal rendelkező, fizető felhasználóinak a száma 433.700, ami 63.500-al több az előző negyedévhez képest
- számolt be a The Verge.
Ezen felül 1000-ről 1300-ra nőtt a tavalyi évhez képest azoknak az előfizetőknek a száma, akik több, mint 100 ezer dollárral járulnak hozzá a cég bevételéhez.
Amikor a járványhelyzet miatti különleges szabályzásoknak vége, és az emberek elkezdenek visszatérni normális életükhöz, a Zoomnak számolnia kell azzal, hogy az előfizetők száma és a bevétel nagy mértékben csökkeni fog, mivel kevesebb szükség lesz a videón keresztüli konferenciákra.