A Takarékbank ügyfeleinek januártól az internetes bankkártyás vásárlások többségénél meg kell adniuk egy díjmentes SMS-ben kapott, egyszer használatos kódot és egy állandó négyszámjegyű jelszót (internetes PIN - iPIN). Ezek nélkül nem tudják jóváhagyni a bankkártyás fizetést.
A két kód használata csupán pár másodperccel hosszabbítja meg a vásárlást, viszont használatával az biztonságosabbá válik.
Az iPIN kezdeti jelszót a szolgáltatás indulásáig a bank bocsátja a kártyabirtokosok rendelkezésére. Ezt a kezdeti jelszót a bevezetést követően 2021. március 31-ig meg kell változtatniuk az ügyfeleknek a bankkártyájuk segítségével bármely Takarékbank ATM-en keresztül. Az internetes bankkártyás fizetéshez szükséges másik azonosítót, az egyszer használatos kódot minden egyes vásárláskor külön küldi meg a bank az ügyfél által megadott mobiltelefonszámra.
Ha valaki eddig nem adta meg mobilszámát a banknak, vagy korábban megadott elérhetőségében változás történt, akkor
a telefonos ügyfélszolgálaton, VideoBankon keresztül vagy bármely Takarékbank fiókban meg kell adnia vagy frissítenie kell a számát ahhoz, hogy januártól az interneten továbbra is tudjon bankkártyával fizetni.
Az ügyfeleknek a Takarékbank ATM-jeinek többségén is lehetőségük van telefonszámuk aktualizálására készpénzfelvétel során.
Lehet olyan, az Európai Unión belül működő kereskedő, aki nem hitelesített online fizetési rendszert használ. Ilyenkor a Takarékbank ügyfeleinek jogszabályi elvárás miatt egy összegben 9 ezer forintig, egymást követően 30 ezer forintig van lehetőségük az internetes bankkártyás vásárlásra.