Az Unilever kibővítette partnerségét a Burger Kinggel, és növényalapú húspogácsái már a gyorsétterem-lánc kínai, karibi és dél-amerikai üzleteiben is kaphatóak lesznek. A növényi alapú burger ára hasonló lesz a marhahúsos társáéhoz, azonban mint minden termék ára, üzletenként eltérő lehet.
A menükben növényi alapú Whopperként lesz megtalálható, és a cég 325 darab éttermében lehet majd kapni 2021-től.
A szója, búza, gyógynövények, hagyma és növényi olaj felhasználásával készült terméket Mexikóban már november 30-ától megvásárolhatják a fogyasztók.
Az Unilever ezzel a lépéssel még jobban megveti lábát a növényi alapú húsok piacán,
mely előrejelzések szerint 140 milliárd dolláros üzletté válik a következő évtizedben.
A bejelentés egybecseng a cég azon célkitűzésével, hogy az elkövetkezendő 5-7 évben egymilliárd eurós értékesítési célt tűzött ki a növényi eredetű húsok és tejtermékek piacán.