Az eset nem Magyarországon történt, hanem Skóciában, méghozzá az online térben, ahol az áruház feltüntette, hogy a termék érkezés előtt mennyien várnak sorban rá - írja a promotions.hu az edinburghlive.co.uk nyomán. A diszkontlánc ugyanis a tavaszra készülve olyan termékeket dobott piacra, és árazott le, amelyek elengedhetetlen kellékei lehetnek a tavaszi kertipartiknak és társasági találkozásoknak, ugyanis a hírek szerint Skóciában hamarosan enyhítenek a szigoron, így kicsit jobban beindulhat majd az élet.
Erre a hírre, illetve az akcióra tömegek reagáltak egyszerre, ezért is volt nagy a tumultus a webshopon.
Az egyik slágertermék a napokban az említett elektromos teraszfűtő volt, amelyért a csúcsidőszakban 24 ezer ember állt sorba az interneten. Egy fénykép tanúsága szerint már az online piactér megnyitása előtt 8 perccel 11 ezer ember várakozott rá.