Emlékeztetnek arra is, hogy március elején állapodtak meg a Marché International AG-vel a Magyarországon Marché márkanév alatt üzemeltetett 9 étterem megvásárlásáról, és megjegyzik, hogy ezek a megállapodások illeszkednek a vállalatcsoport frissített, hosszú távú stratégiájába, amely külön hangsúlyt fektet a fogyasztói szolgáltatások fejlesztésére.
A most megszerzett országos lefedettséggel működő töltőállomások jól kiegészítik a 254 töltőállomásból álló Slovnaft hálózatot.
Az új Slovnaft töltőállomásokra is bevezetik a tervek szerint a Fresh Corner koncepciót, prémium gasztrotermékekkel, egyéb olyan szolgáltatásokkal, amelyek már szerepelnek a Slovnaft hálózat kínálatában.
A tranzakció a szlovák versenyhivatal engedélyéhez kötött.
A Fresh Corner koncepció 2015-ben indult a töltőállomásokon. A láncnak 955 üzlete van, a koncepció nagyban hozzájárult a fogyasztói szolgáltatások szegmens 2020-as rekord eredményéhez, 510 millió dollárral növelve a csoport EBITDA-ját.