A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Fodrászatot nyit az Amazon

A 2020-as év legértékesebb vállalatai, Amazon inc.
Amazon inc.
Vágólapra másolva!
Az Amazon legújabb üzletkísérlete egy fodrászat, amelyet Londonban tervez megnyitni. Ez a lépés lehetővé fogja tenni a vállalat számára, hogy visszajelzést kapjon a fogyasztóktól az új technológiáját illetően – írta a The Washington Post.
Vágólapra másolva!

A londoni East End Spitalfields körzetben nyílik meg az Amazon legújabb, főleg kísérletezéseknek helyt adó fodrászszalonja, ahol az emberek kipróbálhatják a cég legújabb technológiáját. Az egyedi élményt nyújtó szolgáltatás magában foglal egy kibővített valóság (AR) alkalmazást, amely

lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kipróbáljanak különböző hajszíneket és frizurákat mielőtt eldöntik, hogy pontosan milyen hajstílust szeretnének.

A vállalat blogbejegyzésében megosztotta:

Illusztráció Fotó: Polyák Attila - Origo

A The Verge cikkében arról ír, hogy a vállalat pénztáros nélkül üzemelő (Amazon Go Grocery elnevezésű) élelmiszerboltjaihoz képest a szépségszalon inkább egy szerény marketingmutatványnak tűnik, amelynek célja, hogy jelezze a cég ambícióit a divat- és szépségszektor irányába. Mindemellett, az Amazon online felületen is próbál betörni az imént említett ágazatokba, hiszen elindítja az Egyesült Királyságban az Amazon Professional Beauty Store üzletét, amely főleg gyógy- és szépségápolási termékeket árul más vállalatok számára.

Az új szalon pedig remek lehetőséget kínál a cég számára, hogy termékeit és digitális felületét reklámozza.

A vállalat fodrászata kezdetben csak az alkalmazottai számára lesz elérhető. Később viszont a két emeleten helyet foglaló Amazon Salonban a látogatók az AR fodrászalkalmazáson kívül az új point-and-learn technológiát is kipróbálhatják. Ebben a vendégek a polcokon lévő termékekre mutatva további információhoz juthatnak egy közelben lévő kijelző segítségével, amely akár az árucikkek videóját és QR kódját is tartalmazhatja.

Az Amazon már korábban is közeledett a szépségipar felé, hiszen 2017-ben adta ki az Echo Look készülékét, amely leosztályozta az ügyfelek divatérzékét. A kamerával felszerelt találmányt egy applikációval lehetett párosítani, amely elemezte és véleményezte a viselt ruhákat. Tavaly viszont kivezették ezt a fejlesztésüket.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!