A módszer a gyártók és a kereskedők számára lehetővé teszi, hogy legújabb piaci produktumaikat hirdetési céllal akár már sok évtizede létező játékfilmekben vagy TV-sorozatokban is megjeleníthessék. Ami azt illeti, Kínában egy streaming-szolgáltatónál, valamint a Modern Család nevű sitcom egyes részeiben egy ideje már találkozni lehet a technológiával.
A kifinomult trükk kilátásai történetesen a zeneiparban sem rosszak.
Az innováció révén például az előadók (promóciós céllal) akár a legrégebbi videóklipjeikben is anélkül feszíthetnének a legújabb ruhakollekciók darabjaiban, hogy a felvételek fáradalmait újra át kelljen vészelniük.
Stephan Beringer, a vállalat vezérigazgatója a BBC-nek ezekkel a szavakkal mutatta be a Mirriad újítását: „Ez a technológia 'le tudja olvasni' a képet, felismeri a mélységeit, a mozgást, az anyagokat, mindent. Éppen emiatt az egyes új képeket úgy tudja bevezetni, hogy az emberi szem nem veszi észre, hogy azokat csak a forgatás után integrálták [a produkcióba]."
Bár sokan tartanak attól, hogy a visszamenőleg bevezetett termékmegjelenítés csorbát ejthet a filmklasszikusok művészeti értékén, nehéz elképzelni, hogy a jelenlegi szinten meg fog rekedni a szemfényvesztő technika reklámpiaci részesedésének növekedése.