Az Origo korábban megírta, hogy a dél-koreai BTS fiúbanda jelenleg a világ egyik legnépszerűbb zenekara, így nem meglepő, hogy a befektetők kitörő lelkesedéssel fogadták, amikor a zenekar mögött álló Big Hit Entertainment nevű vállalat tőzsdére lépett.
Mindemellett a fiúbanda sikerét az is mutatja, hogy kevesebb, mint 12 hónap alatt a Billboard 200-as listáján háromszor is első helyet értek el albumaikkal.
Így nem meglepő, hogy a gyorsétteremlánc a BTS-szel összefogva fogja piacra dobni május 26-án új promócióját, amely először az Egyesült Államokban, Kanadában és Brazíliában fog megjelenni. A találóan „BTS Meal"-nek elnevezett menü nem csak ezekben az országokban lesz elérhető, hanem május és június között közel 50 másik országban, köztük Magyarországon is.
Hazánkban a promoció május 27-én lesz megtalálható a vállalat gyorséttermeiben
- derült ki a vállalat Twitter közleményéből.
A promóció tartalmazni fog egy 10 darabos McNuggets-et, egy közepes krumplit, egy közepes méretű Coca-Cola üdítőt, valamint két új mártást, az egyik édes chili a másik pedig cajun, amelyet a McDonald's dél-koreai receptjei ihlettek.
A gyorséttermi vállalat bejegyzése:
A vállalat új programjának, a Famous Orders-nek (magyarra fordítva nagyjából: "Híres rendelések") célja, hogy különböző zenei előadókkal együttműködve (például Travis Scott és J Balvin), elhozza a rajongót kedvenceit különleges formában, mindemellett növelni tudja eladásait. A BTS-szel való partnerség viszont akár a legnagyobb sikere is lehet a kampánynak, hiszen ez lesz az első olyan promóció, amely globálisan lesz elérhető.