Ez a bejelentés a legnagyobb hazai bank rengeteg ügyfelét érinti

OTP Bank
Budapest, 2017. augusztus 11. Az OTP Bank Kálvin téri fiókjának bejárata. MTVA/Bizományosi: Róka László *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Vágólapra másolva!
Az OTP Bank számos fejlesztése közül az idei év egyik legjelentősebb innovációja az új internet- és mobilbank, illetve az ezekhez kapcsolódó digitális szolgáltatási szerződés bevezetése. A hitelintézet az új platformok használata során olyan digitális élményt nyújt ügyfeleinek, amelynek során úgy érezhetik, az egész bank ott van a kezük ügyében. Az új digitális szolgáltatási szerződés első lépésben minden meglévő, OTPdirekt szerződéssel rendelkező lakossági ügyfelük számára érhető el - olvasható a pénzintézet közleményében.
Vágólapra másolva!

Az OTP Bank, Magyarország egyik meghatározó lakossági hitelintézete számára kiemelt jelentőségű, hogy online megoldásai a személyes bankfióki kiszolgáláshoz hasonló, széleskörű funkcionalitást és ügyfélélményt biztosítsanak. Ennek jegyében a bank megújította internet- és mobilbank szolgáltatásait. A lakossági OTPdirekt elektronikus szolgáltatást fokozatosan kiváltja az új digitális szolgáltatási szerződés, amelynek keretében számtalan új funkció könnyíti meg a bankolást a hitelintézet ügyfelei számára.

Új alkalmazás

A Mastercard éves, 1900 megkérdezett bevonásával készült felmérése rámutatott, hogy 2018 és 2020 között 29-ről 56 százalékra bővült a mobilbanki felhasználók aránya a bankkártya birtokosok között. Természetesen ennek alapfeltétele az okostelefon penetráció, amely ugyanebben az időszakban 83 százalékról 95 százalékra emelkedett.

A folyamatosan bővülő ügyfélkör, és a digitális bankolás egyre gyakoribb használata új ügyféligényeket is hozott.

Ezeket felismerve

az OTP Bank teljesen megújította lakossági internetbanki szolgáltatását és mobilalkalmazását, amelyek a sikeres tesztidőszakot követően jelenleg már valamennyi, OTPdirekt internetbanki szolgáltatási szerződéssel rendelkező ügyfél számára elérhetőek.

Az OTP Bank Kálvin téri fiókjának bejárata Forrás: MTI/Róka László

A regisztráció a digitális szolgáltatásra elindítható a korábbi alkalmazásokból, az OTP Bank honlapjáról, vagy az új mobilalkalmazás letöltésével az App Store, illetve Google Play felületeken keresztül. A letöltést követően az ügyfelek néhány egyszerű lépéssel létrehozhatják digitális felhasználói fiókjukat, amellyel megkötik a szerződést. Ezt követően már ki is próbálhatják az új internetbanki és mobilbanki funkciókat, amelyek közül a Kiadásfigyelőnek köszönhetően könnyen és áttekinthetően követhetik pénzügyeik alakulását.

A rendszer automatikusan felismeri a tételeket és a különböző szempontok szerint - például számlák, rezsi, bevásárlás, közlekedés – a megfelelő költési kategóriába sorolja, majd egy látványos diagramon meg is jeleníti azokat. Ez összevethető az elmúlt három hónap átlagos havi költéseiével is, valamint az is nyomon követhető vele, hogy az aktuális havi költés hol tart az átlagoshoz képest.

- mondta el a platformok kapcsán Kuhárszki András, az OTP Bank digitális fejlesztésekért felelős területének vezetője. "Ezt azért vállaltuk fel, hogy a digitális felületeinken is ugyanazt a teljeskörű szolgáltatást nyújtsuk ügyfeleinknek, amelyet a bankfiókjainkban már megszokhattak. Az innovatív funkciók, a felhasználóbarát felületek és a letisztult design segítik ügyfeleinket pénzügyeik kézbentartásában, tudatosabb kezelésében" – tette hozzá.

Még több funkció

Nem csak a külsőségeket érintette az átváltozás, az új internetbank és mobilbank számos eddig nem elérhető funkciót kínál már most is, de a tervezett fejlesztési folyamatnak köszönhetően mostantól rendszeresen jelennek meg a frissítések és az elérhető szolgáltatások.

  • A már említett Kiadásfigyelő funkció mellett a pénzügyi kontroll érzetét tovább erősíti a megtakarítások kezelését támogató Portfóliónézet funkció, amely egységes és koherens információt nyújt az alkalmazást használó ügyfeleknek a pénzintézetnél tartott valamennyi megtakarításukról.
  • A mobilalkalmazás az sms-ek alternatívájaként azonnali alkalmazás értesítéseket (ún. push üzenetet) küld, amelyben értesíti az ügyfeleket a kártyás vásárlásokról és egyéb tranzakciókról.
  • Egyszerűbb az internetbanki bejelentkezés a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval.
  • A mobilbankban elérhető a QR-kódos csekkbefizetés is.
  • A felület alkalmas az internetes biztonsági kód beállítására és az online kártyás tranzakciók jóvágyására.
  • Az azonnali, rendszeres és időzített átutalások mellett az ügyfeleknek adományozásra is lehetőségük van a bank által támogatott aktuális adományozási projektek javára.
  • Az állampapír vásárlás (okostelefonon is) is könnyen elintézhető.
  • A személyi kölcsön igénylés (internetbankban) akár új ügyfeleknek is elérhető.
  • A bank az új internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás fejlesztését a jövőben is folytatja, erősítve a minél teljesebb digitális ügyintézési élményt.
Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!