Rendkívüli látványt nyújt Magyarország új völgyhídja - képek

24 méter magas völgyet ível át a Vasszentmihálynál megépült új híd
Az 585 méter hosszú, 11 támaszú gerendahíd technológiai terveit a FŐMTERV Zrt. készítette el, amely magában foglalta a szerelőtér kialakítását, a hídelemek mozgatását, alakbeállítását, betolását - az ezekhez szükséges segédszerkezetekkel együtt
Vágólapra másolva!
Már a befejező munkálatok folynak az 585 méter hosszú, 11 támaszú vasszentmihályi völgyhíd építésénél. A 24 méter mély völgy fölött átívelő karcsú hídszerkezetről látványos videó is készült. 
Vágólapra másolva!

Az M80-as gyorsforgalmi út fejlesztése 2018 tavaszán kezdődött meg a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában. A projekt keretében 2x1 sávos autóutat alakítanak ki Körmend és az osztrák határnál fekvő Rábafüzes között. A 28,85 kilométeres útszakasz a Mészáros és Mészáros Kft.-Duna Aszfalt Zrt. konzorcium fővállalkozásában valósul meg - emeli ki a Magyar Építők cikke.

A képre kattintva tekintse meg galériánkat a hídról:

24 méter magas völgyet ível át a Vasszentmihálynál megépült új híd
24 méter magas völgyet ível át a Vasszentmihálynál megépült új híd
24 méter magas völgyet ível át a Vasszentmihálynál megépült új híd
24 méter magas völgyet ível át a Vasszentmihálynál megépült új híd
24 méter magas völgyet ível át a Vasszentmihálynál megépült új híd
24 méter magas völgyet ível át a Vasszentmihálynál megépült új híd
24 méter magas völgyet ível át a Vasszentmihálynál megépült új híd

Június elején Szentgotthárd térségében forgalomba helyezték az M80-as gyorsforgalmi út Vasszentmihály és Szentgotthárd közötti 6,6 kilométeres szakaszát. A Körmend és Vasszentmihály között elkészült 19,4 kilométeres szakaszt pedig várhatóan 2021 októberében nyitják meg a forgalom számára.

Itt épült meg Magyarország egyik leghosszabb völgyhídja, az 585 méteres vasszentmihályi völgyhíd.

Az 1799 jelű híd Vasszentmihály mellett az autóút 179+929 kilométer szelvényében található. Ez egy impozáns, 11 támaszú gerendahíd, a közbenső nyílások támaszköze 60 méter. A felszerkezet pedig vasbeton lemezzel együtt dolgozó, zárt acélfőtartós öszvérhíd.

Miután a teljes hídszerkezet a pillérekre került, eltávolították a toláshoz szükséges segédszerkezeteket, beépítették a sarukat, és ezután épült a vasbeton pályalemez. Jelenleg pedig már a befejező munkálatok folynak.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!