A Kifli.hu anyacége, a Rohlik Group nagyszabású közvéleménykutatást végzett, amelybe mind a négy országot (Magyarország, Csehország, Németország, Ausztria) bevonták, ahol jelen vannak, hogy felmérjék a vásárlók igényeit, és megfelelően reagáljanak rá, mint piacvezető online élelmiszerkereskedő. A 2021-es év tendenciáit és a 2022-es év prognózisát Klekner Péter ismertette a cég évértékelő találkozóján.
Az ezidáig több mint 1,5 millió rendelést teljesítő cégnél továbbra is öt érték mentén határozzák meg versenyelőnyeiket: legyen tökéletes a rendelés, mindig a vásárlónak adnak igazat, szupergyors ügyfélszolgálattal állnak rendelkezésre, kedves futárok szállítanak ki és apró ajándékokkal teszik még emelkedettebbé az élményt.
2021 év végére a növekedés a következő számokban mérhető:
immáron 9.000 négyzetméteres raktárral bírnak, 130.000 vásárlóval, akik közül naponta több mint 5.000-en rendelnek is.
Budapesten túl Velencén és a Balatonon is kiszállítanak, 200 autóval, 150 hazai termelő bevonásával. Impozáns a közel 14.000 termék, amely között 10 százalék biotermék is megtalálható.
Mindez előrevetíti a Kifli.hu jövőbeni elvárásait: 275 százalékkal kívánja növelni a vásárlóinak számát, azaz 127.000-ről 350.000-re,valamint
bevételét 211 százalékkal emelné,
azaz 36 milliárdról 76 milliárdra.
A további európai terjeszkedésen felül a hazai vállalat
már a teljes Balatonon tervezi a kiszállítást,
további raktárakkal erősítene és a zöldülő terveit sem hagyja alább: raktáranként 300 elektromosautóval bővíti flottáját. Ambícióikat a kollégák elégedettségének növelésével támogatnák, valamint a vásárlók felé folyamatosan innováló rendszerrel. Ennek része a bővülő termékpaletta, amely többfunkciós tulajdonságokat is magában hordoz.