Kiderült, mire készül idén az egyik élelmiszer-kiszállító cég

Vágólapra másolva!
Az online kereskedő évértékelőjében mutatta be a Kilfi.hu vásárlók kedvenc termékét. 2019 decemberében indultak útjukra az első kiflis logóval ellátott autók, összesen 10 darab. Mindössze 4.000 terméket vittek házhoz, 40 dolgozó segítségével. Most, két évvel később, az elérhető termékek közel háromszorosával, több mint tízszeres mennyiségű autóval és négyszer annyi kollégával kezdi meg harmadik évét a legdinamikusabban fejlődő online kereskedő - olvasható a kifli.hu közleményében. 
Vágólapra másolva!

A Kifli.hu anyacége, a Rohlik Group nagyszabású közvéleménykutatást végzett, amelybe mind a négy országot (Magyarország, Csehország, Németország, Ausztria) bevonták, ahol jelen vannak, hogy felmérjék a vásárlók igényeit, és megfelelően reagáljanak rá, mint piacvezető online élelmiszerkereskedő. A 2021-es év tendenciáit és a 2022-es év prognózisát Klekner Péter ismertette a cég évértékelő találkozóján.

Illusztráció Forrás: kifli.hu

Az ezidáig több mint 1,5 millió rendelést teljesítő cégnél továbbra is öt érték mentén határozzák meg versenyelőnyeiket: legyen tökéletes a rendelés, mindig a vásárlónak adnak igazat, szupergyors ügyfélszolgálattal állnak rendelkezésre, kedves futárok szállítanak ki és apró ajándékokkal teszik még emelkedettebbé az élményt.

2021 év végére a növekedés a következő számokban mérhető:

immáron 9.000 négyzetméteres raktárral bírnak, 130.000 vásárlóval, akik közül naponta több mint 5.000-en rendelnek is.

Budapesten túl Velencén és a Balatonon is kiszállítanak, 200 autóval, 150 hazai termelő bevonásával. Impozáns a közel 14.000 termék, amely között 10 százalék biotermék is megtalálható.

Mindez előrevetíti a Kifli.hu jövőbeni elvárásait: 275 százalékkal kívánja növelni a vásárlóinak számát, azaz 127.000-ről 350.000-re,valamint

bevételét 211 százalékkal emelné,

azaz 36 milliárdról 76 milliárdra.

Mi várható 2022-ben?

A további európai terjeszkedésen felül a hazai vállalat

már a teljes Balatonon tervezi a kiszállítást,

további raktárakkal erősítene és a zöldülő terveit sem hagyja alább: raktáranként 300 elektromosautóval bővíti flottáját. Ambícióikat a kollégák elégedettségének növelésével támogatnák, valamint a vásárlók felé folyamatosan innováló rendszerrel. Ennek része a bővülő termékpaletta, amely többfunkciós tulajdonságokat is magában hordoz.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről