Az év bankja versenyben először meghirdetett, a leginkább ügyfélközpontú ugyanakkor a legjobb ügyfélélményt jelentő banki megoldás díjával ismerte el az év bankja program szakmai zsűrije a Gránit Bank online jelzáloghiteligénylési megoldását.
A Gránit Bank innovációi, kimagasló lakossági szolgáltatásai a Mastercard program kezdete óta 11 első díjat kaptak,
a 10-nél több dobogós helyezés mellett.
Az év bankja program zsűrije a Gránit Bank pályázata kapcsán kiemelte a termék emberközeli, barátságos kialakítását, amely lényegre törő, látványos eszközökkel, könnyen érthető tájékoztatás mellett vezeti végig az ügyfelet a lakáshitel igénylés komplex, sokszor rideg és nehezen értelmezhető folyamatain.
A hiteligénylés néhány perc alatt online elvégezhető kalkulációval és előzetes-hitelbírálattal,
majd az ügyfél által regisztrált digitális ügyfélfiókban egyszerű és jól értelmezhető okosnyomtatványok kitöltésével indítható el és vihető el a szerződéskötésig.
Nagyon büszke vagyok a GRÁNIT Bank kreatív csapatára, az általuk kifejlesztett eljárásra, amely lehetővé teszi, hogy a jelzáloghiteleket az évszázados gyakorlattal szakítva digitálisan, egyszerűen kényelmesen lehessen felvenni"
- hangsúlyozta a díjat értékelve, Hegedüs Éva a GRÁNIT Bank elnök-vezérigazgatója, aki szerint folyamatos innovációra van szükség, arra, hogy a változásokban sohasem a nehézséget, hanem a lehetőséget lássuk.
A versenyen további díjakkal ismerték el a GRÁNIT Bank fenntarthatóságot szolgáló megoldásait, így többek között az egészségügyi dolgozók számára kidolgozott speciális kedvezményeket tartalmazó Hős Számlacsomagot és az eBank mobilalkalmazásban elérhető Öko Kalkulátor funkciót, amely megmutatja a kártyás tranzakciók karbonlábnyomát. Ezt a funkciót a Mastercard és a svéd Doconomy együttműködésével kifejlesztett Carbon Calculator program adaptálásával a GRÁNIT Bank a világon első kereskedelmi bankként tette elérhetővé ügyfeleinek.
A bank tájékoztatása szerint további részletek oldalukon érhetők el.