Kettő díjat is nyert egy fontos megmérettetésen a P&G

P&G
A vállalat egy áruház háztartási részlegét is berendezte azért, hogy vizsgálhassa a vásárlói magatartást
Vágólapra másolva!
Idén 14. alkalommal adták át az FMCG-szektor szereplői között meghirdetett verseny díjait, amelyre 7 kategóriában (élelmiszer, ital, HoReCa, non-food, online/digitális, kereskedelmi, non-FMCG) pályázhattak a résztvevők. A P&G tavaly őszi „Ültessünk jobb levegőt!" nevű kampánya első helyezést ért el a non-food kategóriában, valamint fenntarthatósági különdíjjal is jutalmazták.
Vágólapra másolva!

Az év legsikeresebb promóciója pályázatot a Trade Magazin hirdeti meg évek óta az FMCG-szektor résztvevőinek.

A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként a piackutatásban résztvevő vásárlók döntenek, a promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi.

A Procter&Gamble idén először nevezett be a versenyre az „Ültessünk jobb levegőt!" kampányával, amely a vállalat első, teljes portfóliót érintő országos társadalmi felelősségvállalási programja volt a helyi környezetvédelmi kihívások enyhítésére.

A promóció 2021. október-novemberében zajlott, amely idő alatt minden megvásárolt P&G termékkel a vásárló 2 forinttal támogatta a hazai élőhely-telepítést.

A program eredményeképpen a vállalat 7,5 millió forinttal támogatta a MyForest Közösségi Erdőkért Alapítványt, és több mint egy hektár erdőt ültettek Szarvasgede térségében tavaly novemberben.

A vállalat egy áruház háztartási részlegét is berendezte azért, hogy vizsgálhassa a vásárlói magatartást Forrás: P&G

A promóció 8 kiskereskedelmi lánc részvételével futott, lefedve a P&G teljes értékesítésének 90 százalékát, és

az első olyan program volt a vállalat életében, amelyben minden P&G termék részt vett.

A kiemelkedő pályázattal a vállalat elnyerte a non-food kategória első díját, valamint fenntarthatósági különdíjat kapott, amelyet Montague-Katus Adrienn, a P&G kereskedelmi marketing menedzsere vett át a csütörtöki díjátadón.

Maradjanak erdők az erdők Forrás: P&G

A kampány illeszkedik a P&G egyik fő célkitűzéséhez, amely szerint nemcsak globálisan, de helyi szinten is az ökológiai lábnyomának csökkentésére törekszik, és elkötelezett, hogy 2040-re nettó nulla kibocsátást érjen el.

P&G első díj Forrás: P&G

A tavalyi sikerekre építve a vállalat idén is elindította az „Ültessünk MÉG, jobb levegőt!" kampányt, hogy egy újabb erdő telepítésével járuljanak hozzá a légszennyezettség csökkentéséhez.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!