Az év legsikeresebb promóciója pályázatot a Trade Magazin hirdeti meg évek óta az FMCG-szektor résztvevőinek.
A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként a piackutatásban résztvevő vásárlók döntenek, a promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi.
A Procter&Gamble idén először nevezett be a versenyre az „Ültessünk jobb levegőt!" kampányával, amely a vállalat első, teljes portfóliót érintő országos társadalmi felelősségvállalási programja volt a helyi környezetvédelmi kihívások enyhítésére.
A promóció 2021. október-novemberében zajlott, amely idő alatt minden megvásárolt P&G termékkel a vásárló 2 forinttal támogatta a hazai élőhely-telepítést.
A program eredményeképpen a vállalat 7,5 millió forinttal támogatta a MyForest Közösségi Erdőkért Alapítványt, és több mint egy hektár erdőt ültettek Szarvasgede térségében tavaly novemberben.
A promóció 8 kiskereskedelmi lánc részvételével futott, lefedve a P&G teljes értékesítésének 90 százalékát, és
az első olyan program volt a vállalat életében, amelyben minden P&G termék részt vett.
A kiemelkedő pályázattal a vállalat elnyerte a non-food kategória első díját, valamint fenntarthatósági különdíjat kapott, amelyet Montague-Katus Adrienn, a P&G kereskedelmi marketing menedzsere vett át a csütörtöki díjátadón.
A kampány illeszkedik a P&G egyik fő célkitűzéséhez, amely szerint nemcsak globálisan, de helyi szinten is az ökológiai lábnyomának csökkentésére törekszik, és elkötelezett, hogy 2040-re nettó nulla kibocsátást érjen el.
A tavalyi sikerekre építve a vállalat idén is elindította az „Ültessünk MÉG, jobb levegőt!" kampányt, hogy egy újabb erdő telepítésével járuljanak hozzá a légszennyezettség csökkentéséhez.