Harminc éve jelen van Magyarországon a világ egyik fogyasztási cikkeket gyártó nagyvállalata
A három évtized során a P&G több mint 300 millió dollárt fektetett be magyarországi piacára.
A három évtized során a P&G több mint 300 millió dollárt fektetett be magyarországi piacára.
A Procter & Gamble pedig idén is Business Superbrands díjat vehetett át.
A vállalat támogatta a MyForest Közösségi Erdőkért Alapítványt, és több mint egy hektár erdőt ültettek.
Az anyag három fontos területet ölel át: a vízfogyasztás, energiafelhasználás és hulladékgyűjtés témáját.
Az innovációval akár a mélyűrben, de akár a bolygó vízhiányos területein is lehetővé válik a mosás.
A cég szerint egyre több vállalatot és egyre több fogyasztót foglalkoztat a környezettudatosabb életmód.
Felelős fogyasztásra ösztönző programot indít a P&G az általános iskolás gyermekek részére.
Már nem ápolatlanságnak, hanem divatosnak számít az arcszőrzet. Nem fogynak a borotvák.
A kosz az igazi sötét anyag, az illat mindent elad. A P&G kutatólaborjaiban járt az Origo.
Folytatódik a Lidl és a P&G tavalyi CSR-kampánya. A kedvezményezett idén is a Gyermekétkeztetési Alapítvány.