A legújabb kutatások és szakértői vélemények megerősítik, hogy a vásárlók számára egyre fontosabb a gyors és hatékony vásárlási élmény, minimális várakozási idővel.
Az új mobil, pénztárgép nélküli, a legmodernebb mesterséges intelligencia által vezérelt rendszerekkel felszerelt konténer-áruház éppen erre kínál megoldást.
Az üzletben történő vásárlás rendkívül egyszerű: a belépéshez a vásárlóknak elég csupán elindítaniuk egy applikációt, a vásárlótérben szabadon a polcokról összegyűjteni a termékeket, majd boldogan távozni.
A fizetés a háttérben, az applikációhoz kapcsolt bankkártyával történik a távozást követően.
A Kende Retail Operation Kft. kizárólagos forgalmazóként mutatta be az üzletet, amelyet július 10-ig a Budapest Parknál is kipróbálhatnak az érdeklődők.
A technológia ma már lehetővé teszi, hogy várakozás nélkül fejezhessük be a vásárlást, hiszen minden szükséges folyamat a háttérben történik a már megszokott biztonság mellett. Ez az, amikor a check-in a check-out is egyben"
- mondta Szász Ferenc, a Mastercard üzletfejlesztési igazgatója.
A vásárlás valóban élményszerű, hiszen
a kiválasztott termékeket akár rögtön a saját táskánkba is pakolhatjuk, a belépéshez használt applikáció pedig a kassza nélküli fizetésről gondoskodik a számunkra.
Ehhez azonban tudnia kell, hogy milyen termékeket választottunk, amit mesterséges intelligenciával vezérelt kamerák és súlyérzékelők segítségével határoz meg. Mindezt adatvédelmi szempontból - GDPR-nak megfelelő - módon teszi, a kamerák arcot nem rögzítenek.
A társaság szerint ilyen és ehhez hasonló jövőbemutató innovációk segítségével lesz zökkentőmentesebb a hétköznapi fizetések folyamata, ezért a különleges mobil konténerüzlettel a Mastercard saját rendezvényei mellett az őszi Business Days konferencián is lehet majd találkozni.