Magyarország egyik vezető áruházláncánál a tavalyi esztendő a repozicionálásról és a rebrandingről szólt, a nagyszabású projektnek az üzlethelyiség-megújítási program 2020 év végi indulása teremtett alapot – utóbbi jelenleg is intenzíven zajlik.
Az év végére 227 üzletünk nagy része megújult vásárlói térrel és jelentősen bővített kínálattal várja majd a vásárlókat, ráadásul áruházláncunk egy újabb egységgel is bővül ősszel, Hajdúsámsonban
- nyilatkozta Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.
A tavalyi évben a vállalat 35 millió eurót fordított a fenti célokra, idén 52 millió euró szerepel az vásárlói terek megújítására vonatkozó költségvetésben. Jövőre várhatóan további 35 millió euró áll rendelkezésre a magyarországi üzletek további korszerűsítésére.
Az üzletterek felújításával egy időben az árukínálat is frissül és bővül. A Penny a rendszeres felmérések és visszajelzések figyelembevételével alakítja a szezonális aktivitásokat és promóciókat. Az már most látható, hogy a megújult üzletekben a vevők gyorsabban megtalálják a keresett termékeket. Ráadásul az „újjászülető" egységekben immár helyet kapnak az úgynevezett egészségszigetek is, amelyeknél az egészséges táplálkozáshoz kapcsolódó árucikkek, valamint a különböző ételérzékenységeknek megfelelő termékek találhatók, legyen szó bio zöldségről-gyümölcsről, hűtött laktózmentes vagy vegán termékekről, illetve más gluténmentes, bio vagy energiacsökkentett termékekről.