A Nanushka után újabb magyar divatmárkára figyel a szakma, méghozzá a nemzetközi színtéren. A Vouge megkerülhetetlen kortárs márkái között megjelenő AERON célja, hogy munkáival a hagyományos, magas értéket képviselő egyedi, lényegében kézműves technológiákat vegyítse a modern tervezési technológiákkal, a modern nők igényeinek kszolgálálásra. A mérvadó összeállításban az AERON azon márkák társaságában szerepel - például a LVIR, a Loulou Studio, vagy a Totême -, melyek stílustudatos női vásárlókat szólíanak meg különleges ruházati termékeikkel.
Az Áron Eszter alapította, budapesti székhellyel működő márka kínálatában így meghatározók a kötöttáru-termékek, melyek kategóriájukban kimagasló minőséget képviselnek.
A vállalkozás koncepciójában az állandó fejlődést helyzi előbbre radikális, hirtelen változások helyett ("sustained evolution over radical revolution"), vagyis az újdonságok egyszerre lesznek újszerűek és ismerősök azoknak, akik ismerik a korábbi munkáikat.
Áron Eszter, az AERON alapítója:
A vállalat alapelvei közé a felelős működés tartozik, ami ugyanakkor nem jelent kompromisszumot a minőségben. Az AERON úgy kínál luxusszínvonalú termékeket, hogy közben fenntartható beszerzési gyakorlatokat folytat, és minimálisra csökkenti az előállítás során keletkező hulladék mennyiségét.