„Ma reggel több boltunkba megérkeztek a kenyerek is!", „Rengeteg áru érkezett üzletünkbe, és a következő napokban is folytatódik a raktérkészletünk feltöltése", „Várunk titeket a friss bejglivel, mindkét ízből kaptunk szállítást" – ilyen és ehhez hasonló posztokkal hirdeti a győri és a budaörsi Norbi Update üzlet, hogy továbbra is működnek, árut kaptak és várják a vevőket.
Az intenzív reklámkampányra már csak azért is szükségük van a franchise-hálózatba tartozó, még nyitva lévő boltoknak, mert
az elmúlt napok hírei sorozatos üzletbezárásokról szóltak.
Az Update-termékek honlapján, a norbi.hu oldalon pedig jelenleg az olvasható, hogy technikai okok és költözés miatt a webáruház szünetel.
Schobert Norbert szerint azonban csak logisztikai átállás van az Update-bolthálózatban.
A Nemzeti Cégtár szerint a Norbi Update Lowcarb Zrt.-t 2013-ban alapították, a 2021-es nettó árbevétele 2,3 milliárd forint volt, az adózott eredménye viszont kétmillió forintnál is kevesebb. Bár még ez is jobb, mint a 2020-as év, amelyet 135 millió forint veszteséggel zárt a Norbi Update Lowcarb Zrt., amelyről negatív információt nem tart nyilván róla a weboldal.
További részletek ide kattintva olvashatók.