Ez a kínos baki egyáltalán nem tett jót a kávéjáról híres, és több versenyt is megnyert bár arculatának, amelyet a Facebookon "a minőségi kávénak szentelt első olasz kávébárként" jellemeztek.
Francesco Sanapo, a kávézó tulajdonosa a közösségi médiában osztotta meg véleményét az esettel kapcsolatban:
azzal érvelt, hogy ennek a mexikói ültetvényekről származó kávénak az ára, habár egy digitális kávélapon, de elérhető volt.
A Ditta Artigianale kávébár:
Olaszországban egy eszpresszó átlagosan 1 euróba kerül, bár az év elején a bárok több mint 70 százaléka emelte az árakat az ellátási láncok problémái és a rossz termés miatt. A fogyasztói csoportok arra figyelmeztettek, hogy az eszpresszó ára idén átlagosan 1,50 euróra emelkedhet.
A Ditta Artigianale azonban némileg drágábban árulja kávéit, a nyersanyagárak emelkedését hozva fel magyarázatként.
A Confartigianato, a kisvállalkozások szövetségének firenzei fiókja megvédte a bárt. "Ez a dolog mélységesen elkeserít" - mondta az elnök, Alessandro Vittorio Sorani.
Rengeteg munka van egy minőségi termék előállításában. A minőség kifizetődő és mindenki számára előnyös".
A közösségi média felületein a bár néhány vendége így tréfálkozott: „Ha ez az incidens Londonban történt volna, tuti az FBI-t is bevonták volna!"