Ahogy az Origo is beszámolt róla, az Aldi Magyarország szerdán bejelentette: folytatja az alapvető élelmiszerek körében a tartós és jelentős árcsökkentést, így március 1-jétől terméktől függően 20-23 százalékkal alacsonyabb áron kínálja öt gyártói, illetve saját márkás magyar beszerzésű trappista sajtját. Közleményükben azt írták, hogy az árcsökkentés annak tudható be, hogy alacsonyabb beszerzési árakat ért el.
Szintén szerdától a CBA is 20 százalékot meghaladó mértékű árcsökkentést hajtott végre a trappista sajtoknál.
Úgy tűnhet, mintha a látványos árcsökkenés a kereskedőknek lenne köszönhető. Pedig az igazság az, hogy most az üzleteknek nincs más lehetőségük, csak az árak mérséklése.
Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója arra mutatott rá a Világgazdaságnak, hogy a beszállítók árcsökkentése általános jelenség. „A CBA és a Príma hálózat a kedvezőbb beszerzési lehetőségből fakadó árelőnyt teljes egészében továbbadja a vásárlóknak" – húzta alá.
További információkat itt talál arról, hogy mi áll a hátterében a mostani árcsökkentésnek.