Egyre több magyar áru kerül a hazai áruházláncokba
A fogyasztók 90 százaléka figyel arra, hogy magyar terméket válasszon.
A fogyasztók 90 százaléka figyel arra, hogy magyar terméket válasszon.
Mutatjuk, mi áll az árcsökkentések hátterében.
Az elismerést az a kereskedelmi társaság kapja, amely a szavazatok alapján a legtöbbet tett a hazai termékek népszerűsítéséért.
Az ünnepi hétvége miatt várható a forgalom emelkedése, de a járványhelyzet miatt csak akkor érdemes vásárolni menni, ha feltétlenül szükséges.
A két szervezet 25 millió forintnyi adományt gyűjtött, amiből 11 ezer ember összesen több mint 60 tonna gyümölcsöt kap.
A forgalom az átlagosnál még mindig erősebb, de az emberek nem húsvétra vásárolnak.
Megnéztük, hogy az áruházláncok milyen határidőkkel és milyen feltételekkel szállítanak.
Mutatjuk, melyik üzletlánc hogyan tart nyitva a négynapos hosszú hétvégén.
Jól teljesítettek tavaly a diszkontok, jól hajrázott a Lidl.