Különleges műgonddal megalkotott logóról van szó, ami már-már hívogatja a vendégeket, és ez egyáltalán nem véletlen, ugyanis állítólag egyenesen a gyermeki ösztöneinket szólítja meg.
A Promotions.hu cikke szerint viszonylag széles körben elterjedt elképzelés, hogy
a cég logója pikáns titkot rejt, ugyanis elvileg női melleket formáz, így tudat alatt az otthont, illetve édesanyánk főztjét próbálja felidézni bennünk, hogy azzal párosítsuk magunkban a gyorséttermet.
Nos, ez nem teljesen igaz.
A McDonald's ikonikus boltívei az étteremlánc nevére utalnak, és nem úgy tervezték őket, hogy női kebleket idézzenek fel a vendégekben.
Az 1960-as években a gyorsétteremlánc le is akarta cserélni ezt a logót, de egy Louis Cheskin nevezetű pszichológus meggyőzte a vezetőséget, hogy ne tegyék ezt, mivel a boltívek olyanok, mintha a cég "mama" keblei lennének – vagyis valóban a fent említett hatást keltik tudat alatt az emberekben.
Van is tehát pikáns titok, meg nincs is, hiszen eredetileg nem direkt idéz női melleket a McDonald's logója, de elvileg tökéletesen tisztában vannak vele, hogy mégis ilyen pszichológiai hatást képes kiváltani az emberekből, ezért is hagyták meg a mai napig azt a vállalatnál.