A vállalat olyan kategóriákra is kiterjeszti az akár 30 százalékos akcióját üzleteiben, amelyek nem tartoznak a kötelezően előírt termékcsoportok közé. A vásárlók így összesen már 40 árucsoportban találhatnak kedvező ajánlatokat, amelybe az alapvető és legkedveltebb élelmiszerek mellett most például a tisztítószerek, a háztartási papíráruk, a konzervek, fagylaltok, sós és édes snackek és a nassolnivalók is éppúgy beletartoznak - írják közleményükben.
A cég közlése szerint a Penny hűségprogramjába regisztrálókra további, havi 150 kedvezményes ajánlat vár a vállalat mind a 229 magyarországi üzletében.
Ezen felül a törzsvásárlói program számos további előnyt kínál, amely MYPENNY kuponokat és extra hűségpontokat is biztosít. Mindezeken felül az új belépőknek egyszeri, 1000 forintos kedvezmény jár,
a születésnapos vásárlóknak pedig 10 százalékos kuponnal kedveskedik az üzletlánc a Penny kártya használatakor.
„A Penny számára továbbra is kiemelt fontosságú, hogy kiváló ár-érték arányú, mégis pénztárcabarát termékeket kínáljon vásárlói számára. A 20 – többnyire alapvető élelmiszereket lefedő – termékkörben előírt 10 százalékos kötelező árcsökkentésen felül eddig is nagyobb kedvezménnyel kínáltuk az árukat. Mostantól pedig négy héten keresztül újabb 20 kategóriával bővítjük a kedvezményt kínáló árucikkinek körét, ezek esetében legalább 30 százalék kedvezményt biztosítunk, és továbbra is havonta ezer terméket kínálunk jelentős árleszállítással, ezzel is segítve a hazai családokat" – mondta Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.