A Love The Philippines (Szeresd a Fülöp-szigeteket) című idegenforgalmi reklámkampányhoz több mint 90 másodperces videót készített a cég.
Ám az interneten megjelent videóra érkezett kommentekből kiderült, hogy olyan képek is szerepelnek benne, amelyeket nem a Fülöp-szigeteken vettek fel.
Feltűnik a videóban egy svájci repülőtér leszállópályája, az Egyesült Arab Emírségek homokdűnéi, indonéziai teraszos rizsföldek, ugró delfinek ismeretlen helyen és thaiföldi halászok is.
A fülöp-szigeteki idegenforgalmi hivatal közölte, hogy egyetért azokkal, akik csalódásuknak és felháborodásuknak adtak hangot a nem autentikus képek felhasználása miatt, és felbontotta a szerződését a DDB Philippines reklámcéggel.
A DDB Philippines vasárnap közleményben kért bocsánatot az archív felvételek mástól való átvételéért,
és arra hivatkozott, hogy a videóval egy bizonyos hangulatot igyekezett megragadni.
Egyúttal hangsúlyozta, hogy a videót saját költségén forgatta, és ahhoz nem használt fel közpénzt.
A hamis videóról egy érdekes beszámoló tekinthető meg ezen a videós csatornán (angol nyelven):