A márkaértékelési tanácsadó cég, a Brand Finance 2023-as jelentése szerint
a Nestlé (értéke 8 százalékkal 22,4 milliárd dollárra nőtt) ismét elnyerte a világ legértékesebb élelmiszermárkája címet.
A Nestlé márkaértéke ebben az évben is folyamatosan nőtt, amely annak a képességének köszönhető, hogy a gyorsan reagál a változó fogyasztói preferenciákra, a trendek előtt jár egy lépéssel, és hatékonyan tudja az új termékeket piacra dobni – írja a Brand Finance összesítése alapján a Storeinsider.
A Yili kínai tejtermék márka a második legértékesebb élelmiszermárka. A Yili termékek több mint 60 országban, öt kontinensen érhetők el világszerte. A márkának sikerült erős vásárlói hűséget kialakítania a helyi piacon azáltal, hogy folyamatosan kiemelkedő minőségű termékeket szállít. Ez hozzájárult a belföldi értékesítés erőteljes növekedéséhez, miközben globális jelenléte a tengerentúli bevételeit is megnövelte.
Figyelemre méltó teljesítményt nyújt a Lay's (a márka értéke 29 százalékkal 11,1 milliárd dollárra nőtt), amely a Food 100-as rangsorban összességében is megőrizte harmadik helyét. A snack-márkák (Doritos,Want Want, Cheetos és Tostitos) összességében szintén erős márkaértéket képviselnek.
A Healthy Choice fagyasztott élelmiszer márka az idei év leggyorsabban növekvő élelmiszermárkája, ráadásul új belépő is a Top 100-as listán.
A Healthy Choice márkaértéke 190 százalékkal 1,2 milliárd dollárra nőtt. A világjárvány óta a fogyasztók figyelme az egészséges, táplálékban gazdag, kényelmes élelmiszerek felé fordult, ezt aknázta ki ügyesen a márka.
Lapozzon a 100 legértékesebb márkáért!