Elképesztő eredményeiket nem egyéni sikerként élik meg: mivel Magyarországról indult a HELL márka, ezért mindezt Magyarország sikerének tekintik! A tehetség, a szorgalom és az alázat diadala az a vállalati kultúra, ami megteremtette a világsikert, amely méltó hírvivője Magyarországnak és az itt dolgozó magyar emberek áldozatos munkájának!
Ahogy Csereklye Barnabás, a HELL gyártásért-és ellátási láncért felelős ügyvezetője fogalmaz: hitvallásuk, hogy hajnaltól éjszakáig dolgoznak, egyéni szereplés helyett pedig az üzletek polcain akarnak minél jobban látszódni.
Nem tagadom: a lelkünknek az esik a legjobban, amikor egy magyar ember külföldön összefut a termékünkkel és magáénak érzi azt. Merthogy szerencsére igencsak könnyen lehet már külföldön is találkozni velünk, hiszen közel 60 országba exportálunk.
Ez meglátszik a pénzügyi adatokon is, mivel a forgalom legnagyobb része exportból származik. Ez nemzetgazdasági szempontból nagyon fontos eredmény, mert a külföldről származó bevételt is Magyarországon fektetjük be" - mondja büszkén az ügyvezető.
"Mondhatom, hogy több országban is piacvezetők vagyunk, ráadásul nemcsak az energiaital kategóriában, hanem a jegeskávé termékkörben is, itthon pedig a jegestea kategóriában. Jegeskávénk révén mi vagyunk az a cég is, amely a magyar tejet a legmesszebbre szállítja a világban. Büszkék vagyunk, azonban cseppet sem irigyek mások sikerére: sok hozzánk hasonló céget kívánunk az országnak, mint mi, mert az azt jelenti, hogy nagy exportbevétele lesz szeretett hazánknak" - fogalmazott.
Egy büszke ügyvezetőnél is beszédesebbek a számok.
A folyamatban lévő, 80 milliárd forintot meghaladó szikszói kapacitásbővítő beruházással együtt a HELL cégcsoport tárgyi eszközállománya 2023-as tervek szerint megközelíti a 200 milliárd forintot.
Ez pedig hatalmas eredmény, pláne, ha azt nézzük, hogy az elmúlt 3 év világgazdasági válságai és a pandémia kellős közepén, fel tudták építeni Magyarország első alumíniumdobozos tejeskávéüzemét, ahol újabb értékes munkahelyeket hoztak létre. A tavalyi év végén a HELL cégcsoport létszáma elérte az 1.369 főt, de az állomány folyamatosan bővül azóta is.
"A tulajdonosok lokálpatrióta szemléletét tükrözi, hogy az italgyártáson túl olyan fejlesztési értékteremtő projektek is a cégcsoport nevéhez fűződnek, mint az Avalon Park vagy az Avalon International School, amelyek Miskolc városát és az egész régiót gazdagítják és teszik vonzóbbá" - folytatja Csereklye Barnabás. "A HELL egykori energiaital-gyártóból mára egy magas fokon vertikálisan integrált és termékportfóliójában diverzifikált, alkoholmentes nemzetközi italgyártóvá vált. A 2019-ben bevezetett HELL ICE COFFEE termékcsalád mára 5 országban ért el piacvezető pozíciót. Elmondható, hogy a HELL az egyik legnagyobb tejfelvásárló és exportőr Magyarországon, jelentősen támogatva ezzel a hazai tejtermelőket. Cégünk 2022-ben 20 millió liter tejet vásárolt fel a jegeskávé termékeihez, ami a következő 3-5 évben elérheti a 80-100 millió litert is, amelynek többsége külföldi piacokra készül."
Azt is fontos megjegyezni, hogy cégcsoport elkötelezett a fenntartható fejlődés iránt. Minden egyes cselekvési fázisukat a környezettudatos szemlélet hatja át, a stratégia meghatározásától kezdve, a befektetéseken át a megvalósításig. Fokozottan figyelnek a tudatos energiafogyasztásra, hiszen prémium minőségű termékeik is a fenntarthatóság jegyében készülnek, képviselve közösségük értékteremtő filozófiáját. Ezért már a saját italdobozgyáruk megépítése előtt letették voksukat a jövő csomagolása, az alumínium doboz mellett, mivel ez az egyetlen olyan környezetbarát italcsomagolás, amely 100 százalékban és végtelenszer újrahasznosítható, méghozzá minőségvesztés nélkül!
Szabari József, a HELL értékesítésért felelős ügyvezetője szerint mindaz, amit elértek az elmúlt években, a tehetség és a szorgalom diadala.
"Minden dobozba egy csipetnyi Magyarországot próbálunk belecsempészni, hogy messzeföldön is megismerjék hazánkat. A mindennapi emberek márkája - röviden így jellemezhetjük termékeinket. Azt valljuk: csakis a fogyasztóinknak akarunk megfelelni, hiszen mindent nekik köszönhetünk. A legjobb exportvezérelt vállalat vagyunk az országban, a céges kultúránk pedig kellőképp inspirálja az egyéni és a csapatteljesítményt is" - vélekedik Szabadi József.
Mi építettük fel Magyarországon az első alumínium italdobozgyárat, amivel új iparágat teremtettünk. Környezetbarát csomagolásban áruljuk termékeinket, ezáltal a közösségért is komoly felelősséget vállalunk"
- tette hozzá,
Azt, hogy mennyire fontos szerepet tölt be az export a cég gazdasági életében, azt jól bizonyítja, hogy olyan távoli országok is a vállalat disztribúciós fókuszában vannak, mint például India. A világ legnépesebb országába 2018-ban lépett be a márka, és alig öt év alatt, idén májusra piacvezető lett a HELL az energiaital-kategória aludobozos szegmensében az eladott darabszámok alapján.