Csodát tett a Barbie-film a játékbaba gyártójával

Barbie és Ken (Margot Robbie és Ryan Gosling)
Vágólapra másolva!
A Barbie márka termékeinek eladásai 16 százalékkal emelkedtek a júliustól szeptemberig tartó időszakban 2022 azonos időszakához képest. A játékbaba gyártója, a Mattel szerint ezzel teljesültek azok a várakozásaik, amik az eladások jelentős növekedésre vonatkoztak az első élőszereplős Barbie-film kapcsán.
Vágólapra másolva!

Ynon Kreiz, a Mattel vezérigazgatója a cég eredményei kapcsán úgy látja, hogy megérte a korábbi években szorgalmaznia, hogy a vállalat fordítson akár anyagi forrásokat is mozifilmek és tévés produkciók fejlesztésében való részvételre, mert

az értékesítésen jelentősen lendíthetnek az ilyen tartalmak.

Ugyanakkor a júliustól szeptemberig tartó időszak sikere ellenére - a növekedés mértéke felümúlta a várakozásokat - a cég nem növelte a karácsonyi időszakra vonatkozó eladási előrejelzéseit. Úgy látják ugyanis, hogy a Barbie-film keltette növekedési hullám elért a csúcsára, a gazdasági nehézségek pedig minden piacon visszafogottabb vásárlói költéseket vetítenek előre.

Jelenet a Barbie című mozifilmből, Barbie és Ken szerepében Margot Robbie illetve Ryan Gosling - a film kasszasiker lett, és sokat lendített a játékbabák eladásain is Forrás: Intercom

Az első élőszereplős Barbie mozifilm az idei év egyik legnagyobb kasszasikere lett a mozikban. A Margot Robbie és Ryan Gosling főszereplésével készült film jegyeladásai mostanra átlépték az 1,4 milliárd dollárt globálisan. A Mattel azt nyilatkozta, hogy az év első felének csalódást keltő eladásai után

125 millió dollár értékű löketet vár a mozifilm bemutatójától a játékbabák értékesítésében, amelynek "jelentős része már teljesült".

A közeljövőben a játékgyártó más ismert márkáira építő alkotások - például a Trolls, a Barney, a Hot Wheels, és a Polly Pocket - szintén felbukkannak majd a hollywoodi filmkínálatban, írja a BBC.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről