A vállalat a tervek szerint 2025 augusztusában indítja el népszerű kényelmi ételeinek gyártását az új telephelyen. A beruházással 300 új munkahelyet hoznak létre.
A Nissinnek már van két amerikai gyártóbázisa, az egyik Kaliforniában, a másik Pennsylvániában, de a vállalat szerint akkora a kereslet termékeikre, hogy bővítés nélkül nem bírják kiszolgálni a piaci igényeket.
A cég szerint termékeik népszerűsége a koronavírus-járvány idején nőtt meg, a vásárlói érdeklődés azóta is tart.
Különösen a prémium kategóriás, illetve a markánsabb ízű, csípősebb fűszerezésű instant leveseiket és tésztáikat kedvelik a vásárlók. A Nissin az év eleji saját közlése szerint az instant ramen termékek amerikai piacának mintegy 40 százalékát uralja. 2023 első negyedévének végére arról jelentett, hogy eladásai 27 százalékkal nőttek 2022 azonos időszakához képest.
A vállalat az év korábbi hónapjaiban már több millió dollárt költött pennsylvániai üzemének fejlesztésére. Ugyanakkor nem a Nissin az egyetlen, mely kényelmi termékeire vonatkozó növekvő keresletről számol be. A Pepsi, a Ferrero, a Nestlé, a Coca-Cola, a Mondelez International és hasonló élelmiszeripari vállalatok is komoly összegeket fordítanak gyártókapacitásaik bővítésére illetve megerősítésére, írja a Food Dive.